ganska hopplöst humör.

Såhär känner jag mig just nu! Bara allmänt konstig, jag har satt i resten av min tandställning (på undertänderna) och har därför bara ont. Jag är instängd hemma som om jag är sjuk bara för jag inte kan äta och prata men jag är hur pigg som helst. Och ni vet hur det känns när man Är pigg och inte gör någonting.. man blir rastlös och i alla fall jag blir galen. Har varit ensam på stan idag och letat efter datafodral. Det går HOPPLÖST, skulle väldigt uppskatta om nån vet var man kan köpa det. Hittar ingenstans... Nu ska jag fortsätta och må konstigt och lyssna på konstig musik.

Kommentarer
Postat av: Flying Lions

Brukar inte Monki eller Weekday ha bra och snygga? :)

2012-08-09 @ 12:52:12
URL: http://flyinglions.blogg.se
Postat av: Nora

Men ordning&reda och Granit har ju bra datorfodral!:p

2012-08-10 @ 12:41:45
URL: http://norasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0