Rakt från NY

Nu hade jag tänkt att skriva lite här.. Vi har varit i usa i en vecka och två dagar. För tre timmar sen kom vi fram till våran sista plats nämligen New York/Manhattan. Vi bor i en lägenhet med två våningar, balkong och takterass! Asså dör, det är min dröm lägenhet, både hur fin den är och va den är plaserad. Jag har legat och solat ett tag nu men snart ska vi ut och utforska staden. Vi har varit I Washington, Keene, Boston, Cape Cod och nu här. Asså älskar det. Vi har gjort så mycket att det känns som vi avrit här tre veckor redan. Sen är det också galet varmt, inte bara varmt varmt utan avlider när jag står i skuggan varmt mellan 30 och 40 grader både dag och natt. Här finns också en liten lekfull galen katt som heter Hemmingway och är supersöt han bara ligger/springer/hoppar upp och ner och sötar sig. Ciao!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hej käre kusin! Verkar som ni hare bra! Vi ses och så, kram 🐬🐬🐬🐤🐔🐑🐘💁💓

2012-07-09 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0