Ett sorterarintresse skulle jag kalla det

God dag, eller god kväll snarare, jag har redan börjat förlora tidsuppfattning och det har bara gått tre dagar in på sommarlovet, inte bra. Sista dagen i skolan när vi städade ut våra skåp så upptäkte jag mitt sorterarintresse. Jag kom nämligen på mig själv sortera alla böcker i so klassrumet. Jag ägnade därför denna kväll åt att sortera alla kläder jag och min syrra har upphängda upp i rummet. Jag prioterade bort alla galna fezter och så men nu är mitt rum åtminstonde i ordning med kavajer och långklänningar var försig.
Det är för mörkt  rummet nu när skymmningen ta över stockholms himmelen. Därför kan jag inte skryta om min välstädade garderob.
Istället bjuder jag på denhär bilden, om jag skulle ha denhär på Instagram och ville få många likes skulle jag tagga: #nature #sunset #ocean #tivoli #boats #beauiful #stockholm #airballoons #lights #night #city #sky
Hej do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0