Hemma i stan

Kom vid halv nio hem. HAr haft det superkul på landet, mycket studsmatta och badade faktiskt idag! Känns riktigt bra, när jag väl var i så var det superskönt låg i och simmade runt på stället och gjorde vattenkullerbyttor i tio minuter. Känns så fräsht, känner sig som en ritig människa när man badar i vattnet, det va ju det som var meningen från början :'D!!! Skulle blivit ganska arg på mig själv när jag hade gått runt inne istan och svettats ifall jag inte hade badat.

Nu kommer min kusin från Usa hit, så imorgon så blir det att vara med alla kusiner fråm mammas sida, fast jag är yngst. Känner mig som 5år när jag är med resten...
 
Jag känner mig hemma när jag välkommnas av min dator!

Kommentarer
Postat av: Lillkozin

Jag vet tyvärr inte hur man gör :(( kan ingenting om bloggdesign (det var min kompis som gjorde min hehe) >:'D

Ps HA DET SUPERBRA I USA!!!!!!! Jag är väldigt avundsjuk skaruveta så ha kul för mig också :'> vi ses!!!!!

2012-06-25 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0