Mina tankar i fyra bilder

God kväll, jag ska absolut sova nu men fick ett ryck och kommer inte kunna lägga iväg datorn på ett tag. Idag har jag ätit brunch och tvättat. När ingen av äns kläder ligger på marken eller i tvättkorgen börjar man förstå hur mycket man har. Högar med t-shirtar och längor med byxor. Sålänge det passar kommer jag fortsätta pressa in det, deal? Imorgon ska jag träffa Olga!!!!! Det var välrigt väldigt länge sen sås ka bli så kul.
 
Detta cirkulerar i mit huvud nu:
För 78 minuter sen var det den dagen som min morfar skulle ha fyllt 100 på!!!
Jag hade brunch med Maria och Nelly idag, Maria ska på språkresa imorgon och Nelly ska till småland och sen Frankrike, så vi kommer inte ses förens i Grekland
Jag har börjat få resefeber och min väska börjar bli mer och mer full.
Jag och denna dam har namsdag idag, den 27 juli!!
 
Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0