Livets Teater

Hallå, en lördag. Jag vaknade efter en lång sömn vid halv tolv, och idag har jag inte lyckats gjort så mycket mer än äta frukost och klä på mig. Snart ska jag ut och äta lite glas i solvädret! Mitt rum ligger så till att mitt rum blir helt upplyst när det är sol ute och jag blir så pigg.
 
Igår var det fredag och lektioner såsom matte, människansspråk, samhällskunskap, engelska och franskan stod på schemat. I håltimmen mellan sammen och engelskan gick jag och tre från min klass och handlade glass på en affär nära skolan. Och herre gud vad god´tt och mycket det var. Fick så mycket energi av lite glass och sol. Sen återstod två lektioner och efter skolan hann jag hem fort för lite mat. Sen bar det av till en tre och en halv timmes gymnastikträning.
 
Jag var helt slut efter och efter en helt galet god och efterlängtad middag så satte jag på hela håkans nya album och somnade till de lugna låtarna. Då var klockan ungefär elva, har alltså nu sovit mer än 12 timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0