Vårskor

Idag kunde jag äntligen ha på mig mina vårskor mina kära röda vans! Känns som jag går barfota om man jämför med ett par dr.martens. Dock hade jag ju dom nästan varje dag i Andalucien på påsklovet men det känns helt annorlunda att gå på svenska mark.Det har varit en bra dag idag. Vi har haft prov men eftersom det var de sista på vecksn så känns det bra! 
 
Jag fick inte tag på någon biljett till läroverksfejden vars första deltävling ägde rum. Den estetiska delen som även är den roligaste. Med musik, teatrar, poetryslam och danser. Blev så arg att jag inte kunde se! Speciellt efetrsom Södra vann den deltävlingen! Men idag på samlingen så rekonstruerade dom alla södras fyra bidrag! Och herre, det fanns verkligen en anledning att vi vann, fy stan vad bra det var! 
 
Ny måste jag byta om för jag ska gå och träna! Här får ni trevliga bilder på mig, såklart!
Idag:
Igår:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0