Början på sportlovet

Här kommer några få bilder från igår kväll och idag. Det är sportlov nu! Inga skidor blir det för mig iår men att bara vara ledig räcker för mig. Är så enormt uppstressad efter dessa senaste veckorna att jag behöver ta det lugnt!
IGÅR:
Igår var jag och några från klassen hemma hos Alina! Vi åt massa pizza, extremt gott och pratade. Senare tittade vi på en enormt dålig film tills vi behövde gå för att inte missa sista bussen. Hon bor i världens lilla söta hus i världens lilla söta område!
 
IDAG:
Imorse åt jag mycket, vi hade myckt frukost mat hemma så jag körde på!
Efter frukosten tittade jag på några avsnitt vänner sen ringde Stella och som bestämdt åkte vi ner på stan och lyssnade på Local Natives som hade en liten pre-spelning inför deras spelning på Debaser ikväll. Vi komm när det började så inga vidare platser var fick vi men ändå, wow, det var så bra. Ett hand full med hipsers i sotarmössor och en hand full med bra musik.
 
Efter det var vi runt i några affärer men tröttnade och frös ganska snabbt så jag åkte tillbaka till södermalm och träffade Alma!Hon kom hem till mig och vi gick tillsammans och lök-lunchade på Burger King. Jag tod kidsmeal och fick därmed en katten Gustav leksak. Värt. Vi bara pratade och åt och pratade och åt. Påvägen hem därifrån gick jag in i några second hand butiker och suktade efter sommaren och nu sitter jag här hemma och kanske ska samla lite kraft med ett varmt bad!

Kommentarer
Postat av: Greta

Lol ser ut som att jag är snorig på första bilden

2013-02-23 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0