Hade matteprov idag,förutom att det inte gick på topp så är det underbart att det är klart! Vi har inte hunnit börja på ett nytt kapitel än så jag har ingen matteläxa för första gången på hela året typ.
 
Nästa vecka är det mest idiotiska någonsin. Språkprovsvecka, det är till för att alla språklärare ska kunna lägga sina prov där utan att behöva oroa sig att någon annan ska lägga sina prov där. Idén verkar bra tills man kommer på att några kommer i klämm, några som kallas humanisterna. Rektorerna borde komma ihåg att det finns en hel linje som hamndlar om språk. Jag själv gå den Humanistiska linjen, underbar förutom att jag nu har 4 prov nästa vecka.
 
Här kommer en bild på min katt som försöker sno mina marräger, katter går lixom alltid hem ♠

Kommentarer
Postat av: Flying Lions

oh i feel you right there, har också fyra prov </3 spanska och kinesiska, bajs på det sista typ lol #yolo

2013-02-04 @ 22:31:03
URL: http://flyinglions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0