Poor Michelle

God dag, jag har varit hemma idag, dock var jag ute och sprang, WOWOWOWO mini wave celebration to me! Så dutti! Är helt amazed av mig själv vilket betyder att jag inte kommer göra det igen på länge. Har annars tittat på vänner och skrollat igenom tumblr. Är så glad att ingen i min familj längre går på gymnasiet eller i grundskolan. Det gör att jag kan vara skadeglad när de måste gå till jobben tidigt på morgon. Ett stort HA brister jag ut i sömnen varje morgon runt sju tiden.

Min syrra tipsade mig om denna pärla. Hihihihihih så lyssnar massa destiny's child och fnissar. Jag är inne på page 17 nu, det roliga tar aldrig slut. Titta på:
http://poormichelle.com

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0