soldagen

Hejsan,
 
idag har det varit soligt och fint. Jag träffade jag Olga och prommenerade runt en hel del. Det var sol för första gången på riktigt! Underbart även fast det var kallt. Vi prommenerade runt i gamla stan och hade kameran i högsta hugg, gamla stan ligger så nära men jag blir jag ändå chockad över alla smala gångar och fina hus.
 
Vi fortsatte till kungsträdgården där vi satt i solen, kikade ut över alla som åkte skridskor samtidigt som vi drömde oss bort till att kunna sätta oss på gräsmattan i endast linne och kjol. Vi fortsatte vår prommenad och allt slutade med att vi njöt av pommes frittes och mozarella sticks. På vägen hem kom den långa prommenaden och matkoman ifatt oss och vi nästan slocknade på bussen.
Wondeful dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0