:) <--- jag

Hejsan, dagen är den 19 januari. Fy fan vad kallt det varit. Men det känns inte som något missat det så jag går inte vidare in på det..  Jag var och tränade, var på friskis pass och jag ska säga er, det finns inget i hela världen som får mig att kännsa mig så mycket som en pensionär som att vara på ett friskispass.Jag har var på samma med samma ledare förra veckan men denna gång var det så extremt mycket jobbigare eller det var snarare mycket svettigare. När det var tio minuter kvar fick jag reda på att ventilationen var sönder. Jag körde alltså ett bikram pass i en bastu. Det går inte och beskriva lök faktorn.
 
Efter det gled jag runt och halkade på en promenad tres kallt som sagt. Jag gick hem med Limpan och tittade på film mitt på dagen, men det är det man får göra om man har tränat i en bastu på morgonen. Hon gick vidare och skulle gå och parta medans jag är hemma och bakar hallonpaj. Har varit en liten mess hela dagen men jag är glad ändå, som en smajli. :) <---- precis så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0