Hola x2

HHejsan, det är den 22 januari och jag sitter i min syrras lila polo och posar med min katt. Den är super confi och min katt har super len päls så jag har det mysigt. Det är så man får göra när ingen annan vill mysa med en, mysa med en tröja och en kisse. Jag får inte heller glömma Lambi i bakrunden mitt älskade gosedjur, när man rdar upp det såhär så är jag inte så ensam idag ändå :). Ska preparera för att gå på klassåterträff nu så Adíos amigos. (Jag har pratat spenska (svenska/spanska) (okej kanske inte spenska men svenska med ett spanskt ord i varannan mening) hela dagen kan lika gärna skriva på de också). <----- Extremt många paranteser, blir ju helt förvirrad :)))))). hej då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0