snacks

Hej bejbis <33! Jag har suttit i fem timmar ich skrivit in mail adresser i en excel tabell, jag som också känner inerligt hat till excel. Nu lyssnar jag på lite spanska hits och har ätit en mycket smaklig soppa↑. Förutom att det är söndag så har jag 1 stort problem. Vad fan ska jag ha för snack?
  • Chips: Det sitter alltid någon liten pucca i mig som törstar efter chips. Jag tror alltid att om jag äter chips så kommer jag få perfekta myset. Men det är verkligen lökigt och oljigt och det slutar alltid med att man avskyr sin andedräkt och ångrar att man ens åt någonting.
  • Frukt: Varför envisas man med att äta frukt. Vad lockar? Typ för det är instagrm vänligt med ett fat med nyttig frukt. jag vill gärna höra någon säga att man inte skulle känna sig besviken ifall man själv köpt någon frukt om resten har tagit merd sig ett rör pringles. Jag menar helt fine, inte ens en liten gnutta avundsjuka! Tror inte det.
  • Bär: Se ovan ↑ (men byt ut frukt mot bär)
  • Godis: Man skulle kunna säga att godis är fräscht i alla fall om man jämför med chips. Å vad är grejen med att man aldrig kan ta rätt mängd godis. Antingen är man sugen på mer eller så ångrar man sig för man inte sparade godis till dagen för jag är fast besluten om att godisen mysar sig på natten och blr iså mycket godare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0