Språk och födelsedagar

Sitter och gör läxor som vanligt! Bland annat lite franska och Naturkunskap. jag är verkligen nöjd med mitt val av linje. Språk är helt underbart. Alltså inte bara linjen språk utan språk i sig. Det är verkligen coolt/häftigt/wow/underbart/vackert/intressant mm. Önskar bara jag var bättre en jag är, önskar bara att jag typ skulle ha ett till modersmål förutom svenska. Om man ändå är naturligt begåvad på att lära sig språk när man är liten varför bankade mina föräldrar in ett andra språk redan då. Kanska för båda mina föräldrar är helsvenska?, men ändå.
 
Imorgon fyller hon↓ år.Hon fyller 20, helt och hållet wow. Här är hon i New York i form av vimplar på hennes student och på en tunnelbanestation.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0