eftermiddag, 7 januari

Jag ska snart byta om och ta mig till träningen, eller inte riktigt träningen för mig, jag är ju tränare, the boss. Hade idrottsprov idag vilket gick bra, sen hade vi kaos no där vi fick reda på att vi har prov på måndag även fast vi fick reda på vad idag.. Satt kvar ett tag i skolan efter spanskan då vi verkligen kom igång med våran spanska film. Det kommer verkligen bli hilarios att spela in! Gud vad jag inte känner för att lyfta ett finger. Vill inte gå, vill inte va i en svettig, grusig gymnastikhall. Men en positiv sak, wow, wow, wow vad soligt och varmt det var idag, vpren kom till mig!
Lite produktplacering, men chacka mitt nya mobbeskal, en cozy panda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0