onsdag

Hola, idag var introduktionen för språkdagarna, torsdag-fredag och det verkar som om kommer bli superkul. Imorgon ska jag bland annat på latin- och teckenspråksföreläsningar. Idag fick alla treor sina studentmössor, wow, det är så himla långt kvar såklart men det såg så härligt ut, studentmössor är så vårigt så blir så glad.
 
Jag har pluggat matte och franska på eftermiddagen och snart är det Sveriges mästerkock. Bästa programmet! Önska jag kunde vara bra på att laga mat men jag håller mig till bakning ett till. Desstutom släpptes Håkans nya singel idag på P3, så jag har lyssnat på den hela eftermiddagen på repeat. Mår så bra när det är ljust klockan halv sex och när jag kan lyssna på den nya låten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0