Skärtorsdag

Äntligen påsklov. Jag har haft så fullt upp de senaste dagarna! Sista minuten plugg, teater, utvecklingssamtal, tekniska problem, tandläkaren och annsökan! Men nu är det helt plötsligt super lugnt. I påskens anada fanns det massa kinderägg utplacerade i hela skolan, jag hittade några som jag kunde sitta och musmsa på. Fick även leksaker, det bästa, en herrkrabba och en ful ekorre med fallskärm. Var även hos tandläkaren idag i typ en timme för helt plötsligt ville röntga min mun för jag hade en grå tand. Så sjukt konstigt. Trodde ett tag att jag skulle få en protestand, blev rädd, men nu mår jag br igen :). Ska äta påskmiddag med Alma ikväll som start på sommar lovet!
Tandläkaren lurar en med den fina, extremt stora väggmålningen.
Jag vann denna lilla lilla Herr Krabba, som tog ett avslappnande dopp i mitt carmex.
 
Igår pluggade vi i skolan till klockan sex då vi tryckte i oss hamburgare och gjorde så hela korridoren stank snabbmat. Gott. Sen åkte vi fel och fick på sex minuter springa en kilometer för att precis hinna till teatern. Teatern var Strindberg på spanska. Pascua hette den och var riktigt bra även fast jag endast förstod 8% av det dom sa!
Åt en ridiculos god middag förrigår.
Och lyxade till det när vi pluggade.
Det har varit så otroligt otroligt bra väder de senaste dagarna så jag har varit så glad. Solen värmer påriktigt så man kan blunda och låtsas att man är på hawaii. Men jag kommer ju på söndag åka till Andalucien och få smaka på riktig värme. Inget bad men i alla fall 20°. WOW
För att fira in våren hade jag idag på mig denna klänning.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herr krabbey <3333 love from Tokyo

2013-03-30 @ 00:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0